Er det nu også virkeligt nødvendigt?

Her gik jeg og troede at det her med at blogge er hamrende enkelt. Hurra hurra for Inge som sidder stand-by og hjælper med diverse.
Mit stakkels intellekt er desværre præget af en, iøvrigt helt vildt sjov og festlig, nytårsaften blandt skønne dejlige mennesker hvor jeg endte med at gå totalt kold på en meget ufeminin og meget lidt charmerende facon. Det burde medføre mindst eet nytårsforsæt, men jeg er ikke den store tilhænger af sådanne.
Ikke desto mindre er et årsskifte jo et ret godt tidspunkt til eftertænksomhed og småfilosoferen om både det ene og det andet.
Jeg vil i det nye år blandt andet blive bedre til at spørge mig selv er det nu også virkeligt nødvendigt ? Tænker at den lille sætning kan anvendes i alle mulige sammenhænge. Et par eksempler:

  1. ny kjole til mange penge ……..er det nu også virkeligt nødvendigt
  2. jeg har overhører en virkelig idiot udtale sig og har lyst til at kommentere …….  er det nu også virkeligt nødvendigt
  3. ny kæreste, hmmmmm……….er det nu også virkeligt nødvendigt
  4. cremefraiche og revet ost på pastaen ……… er det nu også virkeligt nødvendigt
  5. rødvin en hverdagsaften helt alene ……. er det nu også virkeligt nødvendigt
Det kan vist godt komme til at fungere !!!!!

Og nu vil jeg finde hjernekapacitet nok frem til at finde et billedredigeringsprogram som vil gøre mig stand til også at lægge billeder på her. Selvom jeg altså slet ikke er fotograf og mit kamera kun er et lille billigt eet.

En mening om “Er det nu også virkeligt nødvendigt?

Der er lukket for kommentarer.