Jeg er forelsket

Havde jo egentlig solide planer om fotografering ude i naturen med det nye kamera.
Men ældstebarnet ringede: Mor hjælp……jeg skal have flyttet om i stuen !!.
Og da jeg godt kan lide at kunne bruges fløj jeg jo afsted.

På vej mod toget var det lynet slog ned. BANG og jeg var ramt. Gik først lige et par skridt videre, men MÅTTE bare stoppe op og gå tilbage. For lige der stod den jo…..og her den så, for den ville bare med mig hjem

Designeren hedder: Marie Skinbjerg
3 meninger om “Jeg er forelsket

  1. @Anne….Ja åbenbart, jeg havde ingen idé om hvem hun er. Men tasken stod og kaldte på mig i vinduet hos Jeppeart her i Roskilde. De havde/har også nogle af hendes mere almindelige kurve. Hanken på denne her er lavet af en cykelslange som så er hæftet med ventilen. Alt det farvede er snoede Anders And-blade.Den er måske ikke så vinteregnet, men jeg er vild med den og har luftet den mere end een gang. Så få du bare Eddie til at sætte hende igang med flere af den slags…Jeg er sikker på der er købere til dem 🙂

  2. Wauw…kan Marie Skinbjeg også det?Hun fletter sammen med Eddie (ham jeg deler gæld med) ind imellem, men jeg har da aldrig set så flot en taske…må vist liiiiige vise den til en vis hr..

Der er lukket for kommentarer.