Hvis der er noget der kan gøre mig p….sur, er det følgende eksempel på samtale:

“Nå, det er godt at høre at du er i bedre humør”
“Hva’ mener du? Jeg har da ikke været i dårligt humør!”
“Jo, du var da i dårligt humør igår”
“Øhhh, nej det var jeg ikke”
“Jo, det synes jeg nu du var”
“Nå, men det  var jeg altså ikke, faktisk, hvad får dig egentlig til at mene det”
“Jammen på mig virkede du altså sur”
“Det må du så tage på dig selv, for jeg var ikke sur, muligvis koncentreret om det jeg havde gang i”
“Du VIRKEDE altså sur”
“Hvorfor spurgte du så ikke bare igår OM jeg var sur over noget”

Osv osv i een uendelighed (ovenstående er stærkt forkortet) !!!!!!

Jeg øver mig MEGET i IKKE at blive fanget af den slags udvekslinger, for jeg vil IKKE være sur, i dag heller.
Men det var sgu tæt på 🙂

Musik trøster
2 meninger om “

  1. *hehehe*Åh, det er en klassisk måde at irritere folk på – det er i sådan en situation man skal finde sit allerbedste smil frem og være enormt overbærende, for ellers ender vedkommende bare med at få ret 😀

  2. :-)) Godt brølt løve… det er en hamrende træls situation at blive fanget i, som nemlig kræver øvelse, og vi vil ikke være sure og vrisne…

Der er lukket for kommentarer.