Picasa

På trods af en lidt grumpy start på dagen og en vildt irriterende dryppende vandhane i køkkenet, fik jeg gjort een af de ting jeg har sat mig for i denne uge.
Nemlig at finde et billedbehandlingsprogram som kan bare en anelse mere end Microsoft Office Picture Manager. Det lykkedes. Sådan en amatør som mig skal starte i det små, kan vi vist godt blive enige om.

Så NU skal der leges 🙂  og leg er godt.

Favoritmusik!!
Billederne er fra Skåne Dyrepark oktober 09.
Fotografen er denne dejlige kvinde , dog lige med undtagelse af det hun selv er med på, som hendes mand har taget (søg og du skal finde).
3 meninger om “Picasa

  1. Hei.Tusen takk for din kommentar i bloggen min. Det er godt når jeg får oppleve at også de "lærde" synes noen lover og regler i systemet gjør livet komplisert. Hvorfor skal det være slit at man skal bli totalt utslitt før man blir hørt, om man noen gang blir hørt?. Nå skal jeg ta meg en rundtur her hos deg, ha det godt så lenge. 😉

Der er lukket for kommentarer.