TO-DO

Ved ikke lige hvad det var der skete i nat ?? Jeg har faktisk sovet. Sådan en 7 – 8 timer i eet stræk.  Det er SÅ skønt og SÅ mange dage siden jeg sidst har følt mig så veludhvilet.

Så måske idag det vil lykkedes at få hentet min kjole hos renseriet, hvilket er  ret vigtigt eftersom den skal i brug igen på lørdag. Få snuset rundt efter nogle langærmede t-shirts og ikke mindst købe gaven til fødselaren som skal fejres på lørdag. Gode ideer til gave til sød dame på 60 efterlyses !!!! (Tror ikke hun læser med her.)

Må hellere komme igang med to-do inden jeg kaster mig over strikketøjet.

2 meninger om “TO-DO

  1. Tålmodighed er jo ikke ligefrem en af mine stærkeste sider så jeg syns det går for langsomt……men den er jo altså også næsten strikket 2 x, så lidt tid ta'r det jo. Og knus lige tilbage til dig

Der er lukket for kommentarer.