Jeg mener

Jeg går og bager madbrød og lytter til P4.
Jordskælvet i Haiti fylder naturligvis meget i nyhederne. Ligeså den lille dreng der igår blev kvalt i sin mad i sin vuggestue. Oveni vil nogle i Folketinget forsøge at rejse flertal for at forbyde sex med dyr !!!!!!!!!

Her gik jeg lige lidt i stå.
Ikke fordi nogle af de øvrige katastrofer (drengen og jordskælvet) kan sammenlignes med det lovforslag.

Jeg gik bare ud fra, i min naivitet, at sex med dyr allerede var forbudt.

Nu vil jeg meget nødig sammenligne kvalte børn, sexmisbrugte dyr og jordskælv. Det kan man jo sådan set ikke.

Men altså, tilbage til de der dyr. Personligt fatter jeg slet ikke at det kan ske.

Jeg betragter mig selv som rummelig og tolerant, men lige her stopper det altså. Her som vedr. misbrug af børn.

Så nu har jeg tændt stearinlys, mange stearinlys. Hygge må der til !!!!!!

