Om skrammer

For tiden kommer jeg hele tiden til skade.

Ikke sådan noget skadestuekrævende skade. Bare sådan i småtingsafdelingen; a la

  • en knækket negl (sådan at det BLØDER !!!!!!),
  • glemme at den skarpeste kniv er i opvaskebaljen (godt argument FOR en opvaskemaskine  –  her er bare ikke plads)
  • knoen i alt for tæt kontakt med rivejernet
  • gå ind i døren mens jeg prøver at åbne den (????)
  • falde baglæns mens jeg reder seng
  • snuble OP ad trappen med en bærepose i hver hånd
  • osv osv osv

Som skrevet, intet alvorligt, bare irriterende ALTID at have plaster på een eller anden finger, ELLER en bule i panden, ELLER en øm ryg som ikke ligefrem skyldes overarbejde.

Så nu er mit spørgsmål til mig selv; skal jeg lade strikkeriet ligge lidt, eller risikerer jeg at stikke et øje ud ??
Hmmmmm.
Måske ikke 🙂

Nu vil jeg spadsere (uden at falde helst) til frisøren og få fornyet kuløren i toppen.

http://www.youtube.com/watch?v=0wHFqfa9Ye0&feature=popt00us0a

En mening om “Om skrammer

  1. Åhhh nej, en brækket negl, så er dagen da helt spoleret.. ;-)), måske skulle du sætte farten lidt ned, og kun lave en ting ad gangen, min erfaring er at det ofte nedsætter disse irriterende hændelser.God dag hos Finn

Der er lukket for kommentarer.