Enten går det som det skal eller også går det som det kan !!!

Er vågnet med en følelse af at skulle en hel masse. Sådan stress helt ned i tæerne.
Jeg kan dog slet ikke komme på noget jeg har glemt, hverken aftaler med andre eller mig selv.
Faktisk var det næstsidste jeg sagde til en god ven i aftes, på spørgsmål om hvad mine planer for mandagen er ? INGENTING, absolut ingenting.

Jeg SKAL ingenting. Kan gøre lige hvad jeg vil, men skal ikke noget. Så det vil jeg lade være med.

Følelsen hænger sammen med mit stressnedbrud for 1½ år siden. Jeg ved jo godt at de er der, de der dage hvor jeg rammes stadig/igen og det er næsten lige så ubehageligt nu som i starten. Men også kun næsten, for jeg øver mig i at trække vejret dybt og faktisk finde ud hvad (om noget) det er jeg har glemt. Og når jeg så har fundet ud af det, sætter jeg mig ned igen og prøver at slappe af.

Det tager ikke længere 7 x så lang tid at slappe af, så fremad går det.

6 meninger om “Enten går det som det skal eller også går det som det kan !!!

  1. Jeg kørte selv ned med stress i slutningen af oktober 2007 og jeg er endnu ikke kommet ovenpå igen.For mig blev det dog ikke kun noget dårligt, at jeg blev syg samt fyret, for det fik mig til at tage mit liv op til revision samt til at tænke over, hvordan jeg vil bruge resten af mit liv.det førte så til, at jeg tog en beslutning for nitten månder siden, som jeg ennu ikke har fortrudt. Det bliver godt nok ikke sådnat, jeg kommer til at skulle leve resten af mit liv, men lige her og nu nyder jeg det, så længe det vare ved.En ting har jeg dog lært af …, der er ingen fra ens arbejdesplads hverken chefen eller kolegaerne, der giver en en hånd til at rejse sig ved, når man kører ned og det vil jeg huske i mit næste arbejdsforhold.

  2. Ja nogle dage er trætte og tunge, godt du har færre og færre af dem Annette. Håber dagen har bragt dig lidt fred og ro i kroppen og hovedet.

  3. Tusind tak, Rigmor. Jo jeg ved det jo godt. Og stress tager altså åbenbart vældigt lang tid at komme sig over. Men nu finder jeg strikketøjet og brygger en frisk kop the. Også en rigtig god dag til dig. 🙂

  4. Dette vet jeg mye om, har brukt år på å finne ut av dette. Fått god hjelp av en psykomotoriskfysioterapaut. ME har også vært diskutert. Finn roen er ikke alltid lett, men når den er der så er den god. Ønsker deg en fin dag, tenn et lys, nyt din kaffekopp, og tenk på at det snart er vår. Livet er i grunn godt. Stor klem.

Der er lukket for kommentarer.