Brus og bobler

Så er det på torsdag jeg skal til speciallæge vedr. min arbejdsskadesag. En psykiater, ikke mindre. Puhhhh, det bobler og bruser i min mave.

Jeg vil egentlig helst have det til at gå væk – sådan HELT væk.

Og ordet “konfliktsky” er først indenfor de seneste år blevet eet man kan hæfte på en beskrivelse af mig.

Har nu en liste så lang som små børns julegaveønsker jeg skal gennemgå inden besøget hos hjernevrideren. Listen har jeg fået af arbejdsskadegruppen  i min fagforening.

Nå, dette, som så meget andet, ryger helt sikkert på listen over de ting/oplevelser som jeg om 10 år enten kan trække på skuldrene af, grine af, eller helt har glemt.

Men først, idag røntgenfotografering af lungerne (må hellere tage strikketøjet med til ventetiden) og derefter herrehåndbold og lidt hyggemad med en god ven.

5 meninger om “Brus og bobler

  1. Tine…det er gået fint, svar allerede på fredag og jeg forventer ingen "katastrofer"Inge…Jeps, jeg er sej, men det er dejligt at du her til at minde mig om det når jeg glemmer detRigmor…Ingen svar idag, men det er okayTina…Velkommen til. Du har helt ret, det skal bare overståes

  2. Ny følger på din spændende blog!!! Håber at røngtenfotograferingen gik godt og er sikker på at psykiaterbesøget nok skal gå fint! Kender godt følelsen af at det bare skal overståes. KNUS

  3. Lykke til, dette går bedre enn du frykter. Jeg har swelv vært igjennom alt dette, og kan nå i ettertid si at de "alle" har prøvd å hjelpe. Selv om systemet til tider har vært kniskete og tverr. Håper du får noen svar i dag så dine dager blir bedre. Klem.

Der er lukket for kommentarer.