Boller

Her står ciabattabrød og ditto boller til hævning, tomatsuppen simrer på komfuret og kødfars til boller a la Hasse står og trækker i køleskabet.

Indenfor hyggeligt og lunt. God musik i radioen. Strikketøjet der venter ELLER afslutning på Italienska skor.
Brevet fra psykiateren kom idag. Han er på min side. Jeg tolker brevet sådan. Og ihvertfald er jeg ikke fremstillet som et neurotisk menneske med en irrationel adfærd.

Udenfor er det hvinende koldt. Solen skinner. Solsortene har lynende travlt. Luften varsler forår. Det må gerne snart komme.

I mellemtiden må foråret hentes ind i stuen………………………………………………..

2 meninger om “Boller

  1. hmmm her skrev jeg da en kommentar i går.. hvor mon jeg så skrev den..?? måske sidder der en derude, og undrer sig over verdens mærkligste kommentar.. ;o))

Der er lukket for kommentarer.