Jeg vil hellere, jeg vil hellere, jeg vil meget meget hellere……….

Egentlig er der rigeligt med ting der skulle/burde/kunne gøres idag.

  • Pudse/skrubbe vinduerne på indersiden  —  jeg bruger extremt mange stearinlys hele den lange mørke og kolde vinter.
  • vaske gulvene  —  altså ikke KUN støvsuge
  • finde de sidste 14 mdr.’s lønsedler frem
  • osv
  • osv
  • osv
  • osv

MEN jeg vil meget meget hellere tilbringe dagen sammen med denne skønne quinde og nusse rundt efter strikkegarn og anden muligvis uforpligtende shoppen, kokkere lidt i aften og i det hele taget hygge igennem.

Så DET har jeg tænkt mig at gøre.

2 meninger om “Jeg vil hellere, jeg vil hellere, jeg vil meget meget hellere……….

  1. Først tak for din gode kommentar på min blog!!!! Uh jeg har også sådan en laaaaaang liste over hvad jeg burde lave og så er der alle de andre ting jeg meget meget hellere ville lave….. Vil igang med den kedelige liste så der er tid til det sjove. God weekend KNUS

Der er lukket for kommentarer.