Hmmmm, hmmm, hmm

Nu gør jeg lige det kedelige først.
(Netbank, budgetgennemgang, opvask, sengeredning osv.)
Så finder jeg det nyopladede batteri til kameraet. OG pakker jeg mig godt ind og vader ud i sneen.

Skal aflevere en glemt mobiltelefon (og hvem kan undvære sådan een alt for længe ?).
Jeg skal lige have sikre mål på den igangværende trøje. Og ikke mindst fintænke lidt over gårsdagens aften hvor jeg endeligt fik sagt fra i forhold til nogle opgaver som jeg egentligt var forventet til at løse.
Opgaverne har tidligere været sjove, men det sidste år endte jeg med at investere lidt for meget af mig helt derinde fra, hvor det gør nass.

Afslaget blev IKKE vel modtaget, og det er måske forståeligt nok, men men men…det lykkedes mig at holde fast i en beslutning. Og det er godt —  for MIG. Også dette er en del af mit faste øvelsesprogram.

En mening om “Hmmmm, hmmm, hmm

Der er lukket for kommentarer.