Sne, sne, sne og mere sne

Domkirken på sned, Maglekilde springer lystigt,
gade med miljø, ingen snerydning her, men masser af rydning i Algade
Boghandleren holdt åben, og jeg og mange andre stak næsen indenfor efter et godt udsalgstilbud.
Jeg købte dog kun 3 nye bøger, der var nemlig ret meget rod i bunkerne, så det var ikke helt enkelt at overskue hvilke bøger der blev solgt til hvilken pris:
  • Et glas mælk, tak    af Wassmo, Herbjørg
  • Enke i et år            af Irving, John
  • Kvinden i buret      af Adler-Olsen, Jussi
Det bliver givetvis den sidste jeg starter med.
7 meninger om “Sne, sne, sne og mere sne

  1. Piske…..:)) DET tror jeg påMadame….. Ja det havde de. Det må have med udsalget at gøre. Jeg opdagede det nu udelukkende fordi jeg gik lige forbi, får nemlig ingen reklamer, men der var rigtigt mange andre mennsker der havde helt styr på det og de VAR allerede i butikken da jeg ankom.

  2. Sikke dejlige billeder fra dit Roskilde, Annette! Vi har venner der bor i Algade. Havde boghandleren virkelig åben på en søndag – det lyder rigtig rart, også dine fine køb!

  3. Ja, vi har da rigtig nået at skovle sne – to gange fredag aften, én gang lørdag morgen, en hurtig omgang med kosten her i morges og så en større omgang med skovl her til aften, da vi valgte at rydde indkørslen helt! Jeg tror ikke, jeg behøver at tage armbøjninger inden sengetid 😀

  4. Piske…jeg tror måske det er udmærket lige at give det udsalg et par dage. Der var rigtigt mange mennesker deroppe og som jeg skrev lidt kaotisk. De havde heller ikke selv helt overblik over alle bøgerne.Streng weekend iøvrigt at blive husejere, hva' med al den sne 🙂

  5. Jeg havde desværre ikke tid til at smutte forbi boghandlen i dag, men jeg håber på at nå det i løbet af ugen – og at de fortsat har de bøger, jeg gerne vil have. Det er så typisk – det bogudsalg plejer at ligge et par dage før min fødselsdag (hvilket gør det noget svært at ønske sig bøger, da jeg risikerer at købe dem selv lige inden), og nu blev det så flyttet – til den weekend, hvor vi har overtaget hus! Suk 😀

  6. Rigmor……jo jo 🙂 I Danmark kan vi ikke rigtigt konkurere med de Norske snemængder. Og vi danskere er heller ikke så egnede til sne som i får det. Her i landet er der minsandten stadig billister der kører rundt på sommerdæk. Tro det hvem der vil.Kigger straks ind på din side….skinnfellen vil jeg da se.;-)

  7. Slik har vi det her også, bare enda mer snø og 13 kuldegrader. Godt at jeg har fått skinnfellen min så pass ferdig at jeg kan bruke den. 😉

Der er lukket for kommentarer.