DET troede jeg så ikke….

…..at jeg kunne!!!!!

Har nemlig aldrig kunnet før. Heller ikke som yngre og noget spænstigere.

At gå i spagat.

Står og omgør sovesofaen til seng, vender mig om og skal tage eet skridt, da min højre hjemmesko MED fod og derefter hele højre ben fuldstændigt selvstændigt glider hen af gulvet.

Der sad jeg så og overvejede hvordan ind i hede hule osv. jeg skulle komme op igen. Avs.

Der er helt sikkert nogle sener der er blevet strukket langt ud over evne.

Op kom jeg. Og nu redes resten af sengen på bare fødder og jeg er hende der skal ligge helt helt stille og finde ud HVOR ondt det egentligt gør.

8 meninger om “DET troede jeg så ikke….

  1. Berliner…. ja jeg husker godt historien om den syge kat (håber da den er blevet rask)…Idag er jeg bare glad for at jeg ikke skal tilbringe alt for mage timer på en hesteryg (altså faktisk overhovedet ingen!!!) :))Tak for dine gode ønsker.

  2. Uha, grum historie. Kan godt forstå at det gjorde ondt! Det er jo ikke lige de bevægelser man er vant til…Gjorde iøvrigt det samme for ikke så lang tid siden. Det var dog ikke stuegulvet, men kattebræk jeg gled i. Fyffer pyffer! Nu tænder jeg ALTID lys, når jeg står op om natten ;-)God bedring!

  3. Madame…..Jeg tror bare ikke at man i min alder skal begynde på den slags gymnastiske opvisninger på sit stuegulv…UDEN tilskuere og UDEN opvarmning og da SLET ikke når det er en helt ny disciplin …hahaha

  4. Inge….KLART er jeg frisk til spisning på Bella i aften. Der er jo ikke længere end at jeg kan kravle derhen hvis det skulle være ;)Pjat….en god nats søvn hjalp, men øm er jeg sgisme stadig….

  5. Ups for pokker.. ved godt det gjorde ondt, men sorry, din beskrivelse fik mig altså til at klukke af grin. Håber du er frisk til middag i aften på Bella…

  6. Sifka :))…..Grinet kan jeg godt forstå. Jeg bandede først og grinede bagefter. Nej ikke noget alvorligt, er bare godt og vel øm idag. Sådan nogle gamle senere kan sgu ikke strækkes så meget.

Der er lukket for kommentarer.