Snyd

Jeg har snydt.

Ja, jeg indrømmer det blankt. Jeg har snydt idag. Snydt den boghandler jeg havde bestilt “Fasandræberne” hos!!

På vejen derud gik jeg nemlig lige forbi den anden boghandel og skulle lige ind og se lidt mere på bogudsalget. Det kunne jo være der lå noget interessant som jeg ikke lige fik set i søndags med alle de mange mennesker der var i forretningen.

Interessant det blev det. “Fasandræberne” lå nemlig lige for næsen af mig. Blot 38 kroner billigere end den jeg havde bestilt.

Så selvom jeg faktisk ikke bryder mig om snyd, købte jeg den altså der.

Jeg sparede lidt penge, ca. 4 km og den egentlige bonus kom da jeg fik en erindring på  mobilos

vasketid kl 13 !!!

Med det længste ben (lige for tiden, det højre) forest, nåede jeg lige akkurat hjem 3 minutter i 13.

En mening om “Snyd

Der er lukket for kommentarer.