Blogmøde og Homer

Det var så hyggeligt at møde en stribe nye kvinder.
Til superfin servering hos Skratmås . Der var gang i skraldgrin, gode snakke, strikkepindene, nogle meget meget lækre bagels og ikke mindst et par lækre kager.
Jeg har mødt nogle nye bloggere jeg skal ind og læse hos, helt bestemt.

På turen hjem blev Homer hentet. Han skal være på visit her den næste lille uges tid.
Alle løse tæpper er rullet af, da jeg er advaret om at der KAN forekomme uheld.
Hundebarnet har spist og er blevet båret ned for enden af min lille vej, men så kunne han også selv gå hele den lange korte vej tilbage og gøre det sådan en lille hund skal klare inden vi skal aftenhygge med tv, strikketøj og bidedyr.

Lige nu futtes rundt med snuden langs panelerne. Han skal jo også lige hitte ud af hvor han befinder sig.

I løbet af ugen får jeg nok et billede af hans lidt kønnere ende 🙂
8 meninger om “Blogmøde og Homer

  1. Madame….ham der Homer er jeg også ret forelsket i….men nu er jeg også sådan een der kronisk har abstinenser fordi jeg ikke selv har hverken kat eller hund. Så mine venner og min omgangskreds's dyr må så "lide" under mit behov:)

  2. Det er dejligt at læse, at I havde et hyggeligt blogtræf, Annette! Jeg har også kun de allerbeste erfaringer fra de træf, jeg har været med til 🙂 Og Homer er da slet ikke til at stå for!

  3. Hej Annette. Jeg kan lige se for mig, hvordan dine læsere undrer sig over, hvorfra jeg har fået de fede servietter, der er dækket op med;) Selv tak for en dejlig dag:)

  4. Anne….Jeg har (med stort TAK) modtaget din mail med link'et. Nu summer jeg lige lidt over det der FB-halløj. Men det er skønt at vide at jeg nu har muligheden.Inge….Tak, vi HYGGER…Homer også med at tisse lidt på gulvet ind imellem. Så fin idé at rulle tæpperne af ;-)Det ER heldigvis sket…..Nicole….Tak i stort lige måde :-)Og kan du så se at komme igang med at blogge

Der er lukket for kommentarer.