Homer

Utroligt som sådan en lille hund bare kan finde sig til rette!!
Efter at have niflet rundt langs alle de paneler han kunne komme til. Og efter aftensmad og den laaange gå-tur skulle jeg se Livvagterne. Så Homer satte sig godt til rette og så med. Ind imellem skulle han også lige kommentere på eet eller andet.

Træt bliver sådan en lille hund efter al den tv-kigning, mere tur ud i kulden (jeg er sikker han syns jeg overdriver det der friske luft ret meget). Men så kan man jo putte sig i sin kurv !!!
Og der troede jeg så han ville sove i nat. Men min dyne var helt klart mere tiltrækkende. Og han ER tilgivet, for det lille dyr sov dybt, trygt og snorkende lige til 20 minutter over 8
6 meninger om “Homer

  1. Arj men det der snorken – er det ikke til at holde ud, når man tænker på, hvor lækker han ellers er? Og at sove til 20 over 8 – det er da godt klaret af et feriebarn 😉

Der er lukket for kommentarer.