God morgen………

…….allerede kl 0645. Ret så tidligt, syns jeg. Men Homer var i den grad udhvilet og klar til en ny dag.

Så på dette, for mig extremt tidlige tidspunkt, er morgenrutinerne overstået. Herunder en hundeluftningstur som indbefattede at hilse på samtlige 2benede vi mødte, og det er mange på den tid hvor børn følges til skole og børnehave osv(langt de fleste udbrød et “nååååårrrrrrhhhhhhhh, hvor er den sød”), gå ind i samtlige indkørsler, sidde lidt foran samtlige hoveddøre, blive båret noget af vejen og juble (jo, DET kan sådan en lille vuffer altså godt — NÅ) da han opdagede at den her vej fører “hjem” og ind i varmen.

Dagen idag er det yngstes 22-års fødselsdag, så han fik lige en lille sms fra morgenstunden, gaven fik han jo i lørdags.

Så nu er det tid til en kop friskbrygget mokka, lidt læsning og så gemmer jeg turen til Fakta efter diverse nødvendigheder til en smule senere.

8 meninger om “God morgen………

  1. Kenni….njaeh, den enste forskel er nok sengen….Men æhhmm, jeg bor jo i et et-vær. og jeg kan altså ikke nænne at smide ham ud i gangen om natten. Ellers opdrager jeg efter bedste evne 😉

  2. Hunden må garanteret mere hos dig end, hvad den må hjemme hos mor og for? Som når børnebørnene de kommer på besøg hos deres bedsteforældre.

  3. Tillykke tillykke med sønnen! Åh ham Homer kan jeg da godt forstå tiltrækker sig lidt opmærksomhed. Billedet fra igår er noget af det sødeste…….. Ikke helt skidt at komme tidligt op! KNUS

Der er lukket for kommentarer.