Jobsøgning

Jobnet, jobzonen, jobindex, stepstone……………

Det er de steder jeg kigger ind på dagligt.

Allerede igår kom det første afslag….Jo jo, det går stærkt i disse IT-tider. Afslaget var begrundet i at min ansøgning var modtaget for sent. Ikke helt nemt at vide når datoen for  ansøgningsfrist først er idag i følge annoncen.

7 meninger om “Jobsøgning

  1. Nu var det måske ikke lige drømmejobbet, det der……men det er stadig at spilde andre menneskers energi…for lidt kræver det altså at rette ansøgning til til det enkelte arbejdssted.Og så kan jeg ellers fortælle hele vejen rundt at der ved gud ikke er meget at søge på, især da jeg ikke lige har planer om at emigrere til sydjylland !!!!!!Sister……de er SÅ gode de bøger så jeg skal selvfølgeligt også eje og læse de 3 første 🙂

  2. Simpelthen for dårligt og mangel på respekt.Ser du allerede er kommet til flaskepost – du må da ha spist dem :DDer er 3 andre bøger – før "kvinden i buret", så der er nok at tage fat på.

  3. Nej, det er ikke nemt.Jeg har prøvet at ringe angående et vikariat, der lige var slået op og så få at vide, at det blev besat i sidste uge … ?!? … hvordan kan det lade sig gøre.For øvrigt har jeg lige læst på dr.dk, at der er ti gange så mange ledige personer, som der er ledige job. Det er jo næsten nemmere at finde en nål i en høstak end at finde et nyt job. :-(Held og lykke med jobsøningen og nyd nu den lille Holmer igen i dag. :_)

Der er lukket for kommentarer.