Lys & lys

Det er mildt sagt chokerende SÅ lyst der er blevet i min/t lille stue/soveværelse/arbejdsrum!!

Jeg har skrubbet vinduer. Ja, også pudset, men altså først skrubbet.

Jeg er vild med stearinlys og tænder nogle hver eneste aften hele året, men om vinteren rigtigt rigtigt mange.
Og det kan ses på ruder og træværk. Dvs, ses er nok et lidt stort ord her. For i virkeligheden forsvinder det der ses.
Ikke nogen ny oplevelse, men alligevel lidt overraskende hver gang at konstatere HVOR lyst det er udenfor.

Det ene tager jo ofte det andet med sig. Ruder fører til træværk der fører til hylder og orkidéer der skal i vandbad, der fører til oprydning på hylderne, der fører til lysestager der skal renses der fører til nye lys, hvilket uværgeligt fører til opstået behov for at tage i ikea og købe nye lys.

Egentligt fører al den her skrubning og oprydning også til gulvet som trænger til støvsugning og vask. Men både gulv og ikea må vente til den lille hund ikke længere er på besøg.

Okay, så æder jeg ikke puden………..
6 meninger om “Lys & lys

  1. @Tina..Indtil på søndag skal Homer være her. jeg HAR skam taget tæt på en million billeder, og har tænkt mig at ejeren skal have dem på en disc med pænt tak for lån af hunden :))Er der en særlig grund til at man ikke sådan bruger stearinlys nede hos jer ??knus

  2. Hernede tænder man ikke rigtig stearinlys – hvis jeg har gjort det og vores venner kommer siger de altid hvad foregår der her he he. Den hund er altså såååååå sød. Jeg tror jeg ville have taget en million billeder af den. Indtil hvornår passer du den? KNUS

Der er lukket for kommentarer.