Bloggen igen igen

Jeg har et stykke tid gerne villet have min blog i 3 kolonner.

Idag lykkedes det at finde html koder til at sætte det op.

Jeg er ikke HELT tilfreds, for jeg har mistet fotografiet i “head’eren”. Det er der så ikke mere at gøre ved. Lige nu. Igen min dumhed der gør sig gældende, men pyt, jeg lever med det…………..

5 meninger om “Bloggen igen igen

  1. Uha, det der med 3 kolonner, det makkede jeg også med i evig lang tid. Jeg fandt da også ud af det på et eller andet tidspunkt, men sådan helt optimalt tilfreds er jeg u heller ikke, men det bliver man nok aldrig. Kunne godt tænke mig at tage et kursus og blive lidt skrappere til det der dimseværk…

  2. @Tina….Tak skal du ha' :)) Jeg roder videre med det med head'eren. Det MÅ jo kunne lade sig gøre.@Anne….Jeg lavede en googlesøgning der hed "3 columns denim washed", og så dukkede der en masse sider op…Een af dem havde et komplet sæt html koder lige til at paste ind. Jeg skulle så rette på farver og skrifttyper efterfølegnde, men det er jo enkelt. Jeg ved ikke hvad din skabelon hedder, men der er sikkert nørder der også har lavet noget klart der :))

  3. Det er da blevet flot – ærgeligt med headeren. Ind imellem g'r det html lige hvad det vil!!!!! Godt du får lov til at passe Homer en anden gang for det har vist været en god oplevelse – for os alle 😉 Har lige vist min dreng billederne af den og han synes bare den er så sød. KNUS♥

Der er lukket for kommentarer.