Farvel og tak for denne gang

Det kan godt være at sådan en lille fransk herre som Homer ikke lige signalerer Einsteinintelligens.

Men det kan da lige være at han slog krølle på sig selv da skifarende ejer med kæreste stod i døren og sagde hej. Stoooor gensidig gensynsglæde.

Homer blev ombyttet med dejlig chokolade og et løfte om at jeg godt må. Igen !!!  En anden gang.

4 meninger om “Farvel og tak for denne gang

  1. @ Berliner….jo lidt 🙂 Men ved jo at jeg får lov igen@ Anne…..niks, chokoladen var til mig, og Homer til ejeren 🙂 Iøvrigt mener jeg at hunde er og chokolade er en dårlig kombination. Jo, han er blevet forkælet her, men kun med extrem opmærksomhed og kæl og ret til at sove i min seng. Ellers er jeg benhård ;-)@ Inge…. Hvis det skulle blive for slemt ringer jeg bare til Homers ejer. Og jeg har fået lov til både dette, samt at kalde mig gudmor fremover, hehe :-))Og vedr. messen er jeg da vist ikke gået glip af det heælt store så :))

Der er lukket for kommentarer.