Jobsøgning

Det er jo MIN forpligtelse at vise at jeg er aktivt jobsøgende OG aktiv på jobnet……….
Det vil jeg jo gerne, meeeeeeeeeen :

Lidt svært når siden har tekniske hickups !!!!!
4 meninger om “Jobsøgning

  1. @Tine…Tror det er vigtigt at huske på at de jo passer deres jobs udfra direktiver andre steder fra. Men jeg vil give dig ret i at arbejdsledige mistænkeliggøres ganske meget.

  2. Jeg ved desværre ikke, hvad hickups er, men jeg ved, det er hårde odds, du er oppe imod, Annette. Øv, kunne du nu bare finde et godt job i en fart!!! Held og lykke og ha' en god mandag!

  3. Hvor er det bare typisk.Det minder mig om den sidste gang jeg var til møde på Jobcentret … efter jeg havde stået og ventet i 45 minutter spurgte jeg efter hende, jeg skule til møde hos, og fik at vide at hun var syg … hvorfor man ikke havde taget kontakt med alle dem, der skulle til møde hende den dag … det var der jo ingen grund, for vi havde jo godt af for en sjælden gangs skyld at prøve at stå op om morgen og komme ud af døren.Jeg indrømmer gerne, at jeg ikke lge frem er imponeret over Jobcentret.

Der er lukket for kommentarer.