hjernebegrænsning

Idag er det rigtigt godt at alt vedr. jobsøgning osv kan foregå hjemmefra.
Iført py, klamrende sig til et krus varm  kaffe og med panodiler indenfor rækkevidde.

Jeg har foreløbig opgivet de der html-koder i denne hersens blog. Alle fornuftige henvisninger handler om minema-skabelonen og denne her er en denim-skabelon.
Da jeg ikke er SÅ vild med min hjernes begrænsninger, vælger jeg at tro at det handler om skabelonen.
Og altså ikke om det jeg ikke kan.

Mit hovede gør SÅ ondt så ondt.
Jeg har været nødt til at ringe til min søde frisør og melde fra dagens pyntning. DET kommer jeg til at fortryde, for næste plads i kalenderen er den 23. marts.

Sofaen, frisk kaffe og strikketøjet kalder. Pauser kan bruges til at se ud på sneen der drysser ned IGEN.

2 meninger om “hjernebegrænsning

Der er lukket for kommentarer.