Internetsøgninger

Jeg så kontant her til aften.

Det skubbede til en i forvejen ulmende tanke hos mig, nemlig at slette min facebookprofil.

Inden lavede jeg lige en søgning på mit navn

Jeg lever jo et ret udramatisk liv og har ikke foretaget mig ret meget jeg ikke vil stå ved.
MEN…..

Jeg fandt blandt andet ud af at jeg engang åbenbart OGSÅ har oprettet en netlogprofil !!??!!
Se det forklarede en del underlige mails jeg har modtaget i årenes løb.

Jeg kan overhovedet ikke huske den der netlogting og der gemte sig altså heller ikke long-lost-friends derinde.

Den skulle altså også slettes !!!!!

Nu er det sådan at jeg efterhånden ikke kan huske adgangskoder mere. Og da slet ikke til noget jeg ikke kan huske at jeg skal huske. Det tog så lidt tid og flere mails frem og tilbage, at finde en løsning på.

Nu er både facebook- og netlogprofil slettet, og skulle een eller anden potentiel arbejdsgiver finde på at google mig, vil vekommende finde ud af at jeg engang var medlem af en sejlklub og at jeg engang har skrevet et læserbrev til mit fagblad om pædofili. Og det er helt ok, hvis man spørger mig………………..

Og så lige: tak til Anne for slettehjælp.

7 meninger om “Internetsøgninger

  1. @Tina…Jeg er også ret vild med den postkasse og een eller anden dag lykkes det nok at lægge koden rigtigt ind. Lige nu skriver jeg den før hvert indlæg … Knus

  2. @Rigmor…Kan hænde at du finder noget spændende ;-))@Tine…Jeg havde det sjovt med det i begyndelsen, men endte med at syns det var amstrengende end sjovt. @Madame…Det viser sig at arbejdsgivere mere og mere googler ansøgere. Det kan jeg godt forstå og ville nok gøre det selv hvis jeg sad i en ansættende stol.

Der er lukket for kommentarer.