Jeg vidste jo det var en misforståelse…

….med al den sne…….

Her er de jo. De allerførste små forårsbebudere.
Sgu da lige til at blive glad helt ind i sjælen af.
11 meninger om “Jeg vidste jo det var en misforståelse…

  1. Nøj! Hos os ligger der stadig for meget sne til, at vi kan se noget som helst, der ikke er hverken træer eller buske.Pænt af dig sådan at give naboerne lidt underholdning :-DHav en dejlig weekend!

  2. @Sifka…Sådan et billede skal selvfølgelig fluks ud til fælles glæde. For vel er det stadig vinter, alt for meget til min smag.Rigtig god lørdag også til dig Sifka :-))

  3. Hvor er det godt, at nogen er mere heldige end andre, så de kan bevise, at der er håb forude. Men jeg er fortrøstningsfuld, det er jo stadig vinter.Rigtig god lørdag, Annette:)

  4. Hvor er det smukt og dejligt at se, Annette! Her hos os i Nordsjælland er jorden stadig dækket af et tykt lag sne. Ha' en god lørdag 🙂

  5. @Inge…de her søde små gule yndigheder er såmænd dukket frem lige under min altan…..så naboerne fik fornøejlse af mig i pyjamasbukser, sweater, kamera og store store støvler her til morgen :))

Der er lukket for kommentarer.