dyr glemsomhed ??

Spaden her…ja det er mig selv jeg omtaler….har ved den søde grød glemt at sende dagpengekort i søndags….tsk tsk tsk, må hellere skære ned på jammeren og koncentrere mig om noget væsentligt den næste måneds tid…….

8 meninger om “dyr glemsomhed ??

  1. Savner "kan ikke li'" knappen.. :-))Surt show, men du skal jo lige ind i rytmen, hvor du forhåbentlig ikke skal være ret længe.Knus til dig

  2. @Tina…nej kun hver 4.søndag…Nej, alvorligt talt..Nu har jeg lagt reminder'e ind i telefonen. Således at der bipper en en alarm ind !!!!! Bogen skal jeg nok fortælle mere om ..knus@Chili…Ja tak, alt vel her :-)@Marianne…ja så kan jeg lære det, kan jeg, uanset hvor meget andet hovedet er fyldt med 🙂

  3. Tsk tsk tsk. Skal vi til at minde dig om det hver søndag he he. Er irriterende når man opdager det senere. Hvor lyder den bog fantastisk……. Må vist ha slutningen af dig når du bliver færdig! Så godt det med minister rokaden. Stakkels kulturminister – 2 dage knapt ved OL og så var det slut – tilbage med dig og ut!!!! 😉 KNUS♥

Der er lukket for kommentarer.