Ro…

…. i sjælen..

Ældstesønnen er lige gået ud i en mindre sne”storm”. Det vælter ned med sne, ikke mindre….

Vi har hygget med slentretur ned igennem gågaderne. Drukket kaffe og spist flødeskumskager. Snakket fortroligt og dybt.
Han har lige klaret et par irritationsmomenter på moars pc, så nu virker alle usbportene igen.
Vi har spist carbonare og drukket rødvin, set film og snakket noget mere.

Han er blevet en voksen ung mand med en fin selvindsigt. På mandag starter han i en børnehave, og glæder sig som til juleaften. Jeg undlader at hælde alle mine stresserfaringer ud midt i al hans glæde.
Og egentligt tror jeg han er langt bedre end sit mødrende ophav til at sige til. Og fra.
Og jeg, jeg er så stolt at hjertet truer med at hoppe ud af skroget……….

9 meninger om “Ro…

  1. Dejlig læsning – ikke noget bedre end når man ser på sine unger og tænker at det er man kommet godt fra. Sikker på at det nok skal gå godt for ham. KNUS♥

  2. Hvor er det dejligt at læse om din glæde over din søn, Annette! At se vores små drenge blive voksne og selvstændige er en fantastisk oplevelse. Herligt at din søn kan give en hånd med, når computeren gør knuder 🙂

  3. @Anne…Jeg foretrækker langt denne frisure på han, fremfor den meget lange hanekam han gik med for et par år siden… :-)Je det varmer hjertet når de virkeligt kan klare sig selv. Så har alle årene lissom betalt sig selv 🙂

  4. Det er så dejligt med børn/unge der kan sige til og fra…så kan jeg se, at din søn bruger vist samme frisør som min søn gør 🙂 min kom så liiiige til at sætte den på lidt for få mm den anden dag…kommentaren fra hans side var, "det vokser ud igen" jo jo det gør det da 🙂

Der er lukket for kommentarer.