Blomster……

….pynter !!  Og spreder glæde. I særdeleshed når de er givet af et varmt hjerte.

Denne skønne buket blomser fik jeg igår, da jeg efter samtale på jobcenteret inviterede mig selv på aftensmad og hygge.
Samtalen gik smertefrit og hurtigt. Har lige den enkelte opgave at skulle kontakte min akasse, hvilket sker pr. mail, da jeg ikke har tålmodighed til flere ventetoner i mange mange dage.
Jeg fik Postkort mordene af Marklund & Patterson med hjem ved samme lejlighed. Og gik selvfølgelig igang med den med det samme. Hmmmm…. Nu læser jeg den lige færdig. Og det kommer helt sikkert til at gå stærkt. Og så tilslutter jeg mig nok kritikerkoret. Det er ihvertfald mit umiddelbare indtryk….
I Roskilde er det lige nu tørvejr og min plan for resten af formiddagen er at gå en lang tur. Modsat retning af optikeren, som jeg egentligt bør besøge for at få rettet lidt på de nye stel, men det må altså vente til imorgen.
Jeg vil ud igennem skoven, vil jeg……
En mening om “Blomster……

Der er lukket for kommentarer.