kontaktannonce

Jeg har tæskeondt i skuldrene og kan mærke mindst 3 veludviklede myoser der gnubber sig godt og grundigt op ad nakkehvirvlerne.

Så slår det mig…..

Der var engang jeg havde en kæreste ..jo jo, har haft flere med de evner, der gad at massere mine ømme myoser når jeg havde brugt skuldrene forkert.

For meget.

For lidt..

Men man kan vel, strengt taget, IKKE søge efter kæreste.

Udelukkende med det formål at få masseret de der myoser.

Haves: lettere slidt, læse- og strikkeglad, pt arbejdsløs og fattig quinde MED myoser

Søges: tålmodig, tolerant og kærlig mand med arbejde, penge og overskud, samt ikke mindst evner udi massage af ømme nakke/skuldermuskler

In return: jeg laver mad, sukker af velbehag mens du masserer og kommenterer på din snorken og dit skøre forhold til din/e ex/er

Eller hvad ?????

Nej vel. Det kan man ikke !!!!!!!!

Tror bare jeg vil drive klapjagt på den lille orange bold med pigge, finde en væg og selv massere de dersens mysoser.

10 meninger om “kontaktannonce

  1. @Madame…ha ha ha…..Og tak !!@Piske…Det vil jeg skrive mig bag øret. Tror omkostningerne ved at lade en sød dame massere mine myoser er mindre, på den lange bane, end alt det der kontaktannoncehalløj 🙂

  2. Altså, hvis folk kan skrive kontaktannoncer for at få sex, så kan man vel også for at få massage? :-DPs. For 6-7 år siden gik jeg et par gange til massage hos en dame i Algade. Jeg kan ikke huske den præcise adresse, men jeg mener, at hun havde klinik i en lejlighed over Importøren. Hun var virkelig god. Hvis hun stadig masserer, så kan jeg varmt anbefale hende 🙂

  3. Haha, det synes jeg sagtens du kunne – annoncer, der er anderledes, falder mere i øjnene :-)Rigtig god weekend og god bedring med myoserne!

  4. Ja jeg tror Sifka er inde på noget der. Tænk dig nu godt om, det koster jo altid. Desværre bor jeg for langt væk, for ellers kunne jeg da lige give dig en omgag på de ømme muskler. Hold dig til den orange. Den er altid klar, uanset hvad, hvor og hvornår.

Der er lukket for kommentarer.