gigt & garn

Jeg læser om andre der får ondt i skuldrene når de strikker for meget.

Jeg får ondt i knæene og tommelfingrene.

Tommelfingrene kan jeg forstå, men knæene måtte jeg lige fintænke lidt over.

Det er jo fordi jeg sidder med krydsede ben….i direkte modsætning til hvad enhver reumatolog ville anbefale….

Må prøve at lade være med det fremover.

Pakkeposten nåede nemlig frem med det ventede………………………………………………………..

6 meninger om “gigt & garn

  1. Altså det der med knæene. Du kunne jo prøve at stå op. Før i tiden gik de faktisk og strikkede. Det er vel "bare" et spørgsmål om øvelse.Du kan jo også sætte et æggeur til at ringe hvert kvarter: så strækker vi.

  2. @Inge…Jubiii, ja det kom. Og ja farven ser lidt underlig ud på billedet. Er heller ikke heeelt sikker på jeg vil kalde den gammelrosa…nærmere rosa, men det er okay. Ja, jeg skulle jo lige se om jeg kan hitte ud af de dobbelte snoninger, men det går fint 🙂

  3. Ahhh så kom det alligevel, og du kunne ikke nære dig kan jeg se.. ;-)) Farven ser lidt underlig ud, men det er vel bare billedet..??

Der er lukket for kommentarer.