ænder, suppe og ciabatta

Niks……jeg har ikke stegt ænder!!!

Men derimod været en tur i Folkeparken med Inge og Hasse for at se lidt på et marathonløb der blev afholdt idag.

Det var ikke det helt store tilløbsstykke på tilskuerfronten, hvad man vel godt kan forstå. For nok er der forårstegn i luften, men det er sandelig stadig koldt at stå stille i længere tid ad gangen.

Udsigten i Folkeparken var idag, som altid, dejlig. Ænderne har fået lidt mere vand at plaske i og solnedgangen fra stuevinduet i Bymarken magisk.

Jeg lavede tomatsuppesuppe til os og fik lov at lege med det nye køkkenvidunder (her og kun her indrømmer jeg gerne at jeg er slemt misundelig) så der blev også lige produceret lidt ciabatteflute og ditto boller. Og ALDRIG har de været bedre. Den kan altså noget den der maskine.

Og så har jeg fået at vide hvem det er jeg skal glæde med en påskehilsen….SÅ spændende…..
4 meninger om “ænder, suppe og ciabatta

  1. Dejlig suppe og super brød.. det er ikke bare røremaskinen, det er også de gode hænder der styrer den, som giver det gode resultat 🙂

  2. Min Skat og jeg var med som tilskuer under den første times tid, så kørte vi hjem samt spise frokost, før min Skat kørte tilbage og så de sidste to timer.Da min Skat havde sit kamera med begge gangene, fik han taget en masse billeder, de bedste af dem regner han med at putte ned på en cd-rom, som han så vil give Jan, næste gang han ( min Skat ) deltager i Folkeparkens Motionsløb.

  3. Sikke en god ide at drage afsted som tilskuer – men må nu have været koldt for alle parter. begyndte I ikke bare at løbe med da I frøs 😉 Ville også gerne have sådan en maskine der . fik købt en for billig en hvor dejen løber op fra skålen hi hi. KNUS♥

Der er lukket for kommentarer.