Deadline

Jeg har fået en deadline……

På torsdag skal ældstesønnen og jeg i biffen. Vi skal se Tim Burton’s Alice in Wonderland:

Jeg ææælsker at han lissom “your’s truly” er vild med en god eventyrfilm.

Nå, men DEADLINE….Så er det jo at jeg tænker at jeg hellere må se at få projekt Den blå færdig, så han ved samme lejlighed kan få den overrakt………

7 meninger om “Deadline

  1. Jeg tror, det bliver en spændende oplevelse at se filmen – jeg håber du fortæller lidt om den bagefter, Annette. Jeg kan se, at Mia så den i går 🙂

  2. @Piske…Tak i lige måde….Du må lige skrive en anmeldelse når du kommer tilbage fra biffen :-)Jeps Burton & Depp er en genial kombi, så jeg glæder mig også meget….:-)

  3. Jeg har lokket gemalen med i bio på onsdag for at se den, og jeg glæder mig VILDT meget! Klippene derfra ser fantastiske ud, og så er makkerparret Depp og Burton et sikker hit i min verden :-)Rigtig god fornøjelse 😉

  4. Det er vist godt at du har fået en dead line he he. Glæder mig til at høre om filmen. Mener at have hørt at den er i 3D ligesom Avatar. Håber der er fart på strikkepindene idag. KNUS♥

Der er lukket for kommentarer.