Noget at fejre ???

Ja, jeg spø’r bare ??????
6 meninger om “Noget at fejre ???

  1. Py ha Annette jeg er glad for at du fik filosoferet lidt i løbet af dagen :-)Jo der er vist stadig en masse at kæmpe for .

  2. Tjaehhhh….nu har jeg sådan set brugt dagen på at filosofere lidt over den her "kampdag"….Den er vist desværre meget meget relevant stadig. Lønforskelle, fordeling af opgaver i de små hjem rundt omkring. Men mest af alt skal kvinder vist gribe i egen barm og ikke opføre sig alt for kvindagtige. Vi MÅ for filan da kunne lære at fjerne skæppen over vores lys og få hvad vi fortjener. Det har mænd kunnet i århundreder…..

  3. Fejre eller kæmpe for? I min bog er der masser af gode grunde. I min bog er kvindekampen langt fra død. Det er bare blevet smart at sige det.

Der er lukket for kommentarer.