Hemmeligt nummer

Det irriterer mig grusomt.

Opringning fra hemmeligt nummer.

Igår fik jeg  4 af den slags opkald. Ingen i den anden ende.

Idag er det blevet til 3 af slagsen.

Nu tager jeg simpelthen ikke telefonen medmindre jeg kan se et telefonnummer !!!!!!!
5 meninger om “Hemmeligt nummer

  1. Må jeg have lov at spørge om, hvilket tlf-selskab du har? Jeg står nemlig i samme situation. Selvom jeg har skiftet nummer er det fortsat og jeg har en mistanke om, at det på den ene eller anden måde er teleselskabet der står bag. Mvh

  2. @Inge..tak tak og retur til jer :-)@Madame..Lige præcis du havde jeg så ikke lige i tankerne…Selvfølgeligt kender jeg også mennesker der bruger hemmeligt nummer, men når DE er udelukket, ja så er det altså at det bliver irriterende :-))

Der er lukket for kommentarer.