sms

Så har jeg prøvet det med !!!!!
Fået en sms fra post danmark hvoraf det fremgår at, den pakke jeg venter på vil blive leveret i løbet af imorgen.

Så VED jeg da at lejligheden ikke skal forlades mellem kl. 0800 og kl. 1930.

Og hvis min mave bliver ved med at opføre sig som den har gjort de sidste 3 timer, er det nok alligevel en ret god plan…………………

5 meninger om “sms

  1. @Tina…Ja noget mere præcission ville være rart. Og tak, har sovet dejligt i nat :-))…Knus@Madame…Nej det vidste jeg heller ikke. Og du har da ret, meget kan det ikke bruges til.Maven har det meget bedre idag :-))

  2. Jeg vidste ikke, at man kan få en sms, når der er en pakke på vej – men hvis det betyder, at vi skal vente hjemme hele dagen, kan det jo ikke bruges til ret meget. Rigtig god bedring med maven!

  3. @Annette…ja der sker lidt på den front. Der er også blevet sat pakkeafhentningscentraler op rundt omkring. Så får man en kode og kan hente når det passer i programmet. det ville jeg sådan set have foretrukket imorgen :-))Tak for de gode ønsker..

  4. Det er da utroligt, der er sket en udvikling hos Post Danmark siden jeg forlod Danmark. Det negative er så at de ikke skriver hvornår på dagen de kommer. God bedring med maven.

Der er lukket for kommentarer.