???

Og så var det lige jeg i aftes hørte følgende udsagn komme ud af mit TV:

“Hej, jeg hedder Christian og jeg har ikke fået sex i 200 dage”

Nå nå, tænkte jeg og slukkede for kassen.

Og kom til at tænke: Hvor længe er det nu lige siden, det der sex altså ???
Jeg begyndte endda at tælle dage, men da jeg passerede 200 dage og fandt ud af at jeg både skulle have lommeregner, blyant og papir frem for at lave det lille regnskab færdigt og at tallet ville blive meget meget stort, blev jeg enig med mig selv om at det altså ikke er alt her i livet man skal holde minutiøst øje med. Hrrmmmpppffffffffff.

14 meninger om “???

  1. Nu er jeg bare så heldig at have en kæreste, der også synes at et godt sexliv er sundt for et parforhold. For jeg kunne ikke være i et parforhold, hvor aktiviteterne på lagerne kun var henlagt til onsdag aften. En til to gange om måneden, hvis jeg var heldig.

  2. Jeg har ikke fået noget i 4 dage nu, men sidst at jeg fik, der fik jeg så hatten den passer og tilmed tre gange inden for 12 timer. Jeg klager på ingen måde over det niveau for aktivitet.

  3. @Susling….Alt hvad angår faste parforhold har jeg forlængst glemt alt om..også reglerne. Men du har givetvis ret :-)@Berliner…Velbekomme :-))@Sister…det er jeg glad for :-))@AnneF….Uhhhh, jeg har jo ikke set programmet, men jeg gætter på UNG, som i under 30 :-))@Anne…Jeg har selv haft den der writer liggende længe men har aldrig brugt den…Men nu vil jeg da følge i andres eksempler og prøve mig lidt frem :-))

  4. Hej Annette…pludselig fik jeg mit Live Writer til at du, men hvad jeg gjorde, aner jeg ikke…men måske du kan kontakte sister bonde…kender du hendes blog?

  5. Tja, lidt af det ene og lidt af det andet. Men uden humor, går det slet ikke. Den er meget, meget vigtig. Forøvrigt hvor gammel var Christian?

  6. @Annette…jeps, grinede også af mig selv. Så vidt jeg er orienteret er det en slags sit-com, men een eller anden ung stand-up'er. Og jeg skal ikke kunne sige dig hvad de fylder så mange afsnit, endsige en enkelt udsendelse med :-))God dag til dig også.@Madame…Det er da rigtigt, det gjorde han jo, ham Andersen ;-))Dejlig dag til dig også…:-)

  7. Hihi, morsomt Annette – jeg kommer til at tænke på de små X'er, som H.C. Andersen skrev i sin dagbog :-)Ha' en dejlig dag!

  8. Hahaha…. Undskyld, men jeg kunne altså ikke lade være med at grine højlydt. Jeg mener, at jeg har set i TV-programmet, at serien også kører/har kørt her, men jeg har godtnok aldrig set nogle af udsendelserne. Nu gør du mig lidt nysgerrig, gad vide hvad man kan fylde en hel udsendelse med om en person der ikke har fået sex i 200 dage.I hvert fald en god dag til dig.

Der er lukket for kommentarer.