flere foto’s overført med LiveWriter

 

Jo jo…billederne kan da vist blive lidt større….eller ihvertfald fylde mere på siden.

OG så kan jeg vælge at de skal vises i oprindelig størrelse…IMG_0371

Pakkebøvl fra CDON

IMG_0323

blot en detalje

5 meninger om “flere foto’s overført med LiveWriter

  1. @Rigmor…Håber alt er godt hos dig og du er på toppen igen :-))@Madame…Writer kan definere alle mulige størrelser på billederne. Både Inge, Anne og Sister Bonde er meget længere fremme end jeg med den. Men jeg har blot bedt den om at vise billedet i oprindelig størrelse. @Tina…ja det kan jeg godt nok ikke lige gennemskue, de der ekstrating. En helt anden ting er at jeg mister min lille postkasse når jeg poster fra writer…Er det noget du har en løsning på ??@Inge…ja den fordel kan jeg også se

  2. Det er præcis det med at styre størrelse på billederne, der kunne få mig til at bruge LiveWriter Ha' en dejlig dagKnus

  3. Det er rigtig smart, at man kan klikke på dine billede og se dem i stor størrelse. Vil det sige, at du lægger dem ind i to formater?

Der er lukket for kommentarer.