Surdej 1

Jeg har et stykke tid haft lyst til at prøve at bage med surdej.
Igen.
Dengang jeg havde en familie, bestående af mand, 2 voksebegejstrede drenge og en en hver-anden-weekend-tøs, bagte jeg alting selv.
Rugbrød, hvedebrød, kager og småkager.
Og rugbrødet blev selvfølgelig lavet over 2 dage som det sig hør og bør.
I disse år er det jo vældigt moderne at bage bedre lyst brød med surdej. Og hvorfor skulle jeg egentligt ikke…….
Fandt derfor en surdejsopskrift. Ja, jeg fandt jo mange. men valgte Claus Meyers.
For nogle timer siden havde den så stået og boblet i 2 døgn, duftede dejligt af øl og lignede noget der ville splatte sammen igen.
Frem med opskriften på brødet, som det gerne skal ende med at blive til.
Den er nu rørt sammen i en sådan grad at jeg har ondt i skulderen, står koldt på altanen og skal imorgen smides i en gloende varm ovn.

CDON

Pyyyhaaa…heldigvis. Var bange for at jeg skulle til at diskutere med dem derovre i det svenske om hvorvidt jeg nu rent faktisk har modtaget varen eller ej.

Svar fra kundeservice


Hej Anette,


Tak for at du har kontaktet os.


Vi beklager vores fejl – jeg tager omgående kontakt med lageret så de sender den manglende vare til dig så hurtigt som muligt.

A-kasse møde

Skal jeg til imorgen tidlig.
I Ringsted.
Og da det skal finde sted “allerede” kl. 0930 og da jeg ikke lige kan køreplanerne udenad og ej heller lige har tjek på adressen OG godt kan lide både at være velforberedt og i god tid, tjekker jeg lige rejseplanen og mødeindkaldelsen.

Godt for det !!!  For mødet er først fredag morgen.

Så god tid……absolut !!!!!!!!