egentlig en test for at se……

…om postkassen nu faktisk følger med !!!!!

Og så er der rettet kolonner igen OG det er lykkedes igen at lægge et billede på head’eren …

yes….det virker :-))

Hvordan jeg (mis)brugte en dags dagpenge

 

Var tidligt oppe og igang igår.

Den nye dej skulle bages og ud af ovnen igen inden mødet i A-kassen.

Og for nu lige at gøre det her surdejspjat færdigt for en tid, så BLEV det bedre end det første. Forstået på den måde, at dette her er absolut spiseligt, men mange lysår fra målet, som jo er et brød med kæmpe lufthuller og mørk sprød skorpe.

IMG_0382

 

Jeg havde lånt en bil at køre til Ringsted i. Afsted til Ringsted i GOD tid, skal jo også nå at ryge inden mødet.

Iøvrigt havde jeg været grundigt uopmærksom og opdagede ved ankomsten at det der lille ½ times møde i virkeligheden skulle vare ca 3 timer.

De 3 timer var godt og vel ved at passere, så jeg måtte lige ned og flytte bilen. Det ville jo være lidt for surt at få en parkeringsbøde når jeg nu havde fundet en virkeligt god plads at sætte den på.

Stor var derfor min overraskelse da jeg på lang afstand så at der faktisk sad en væmmelig hilsen i forruden!!!!!!  Inden jeg nåede bilen, havde jeg bredt skuldrene ud i max bredde og mentalt forberedt mig på at skælde og smælde på den der helt urimelige P-vagt!!!!!!!!

Skuldrene sank dog noget sammen, da det på pinligste vis gik op for mig at jeg havde: henstillet motorkøretøjet på en plads der med tekst eller symbol var reserveret til en bestemt køretøjsart !!!!!!!!!

Det var simpelten lykkedes mig at overse et ikke uanseeligt meget blåt skilt mærket “taxa”………….

Og således kostede det mig  en hel dags dagpenge at tage til møde i min A-kasse.

IMG_0384

Og da jeg stadig ikke har fået de der famøse g-dage udbetalt, må Ringsted Kommune altså vente til næste fredag med at få afgiften. Og jeg kan nå at sluge følelsen af at være helt utroligt dum……..