Fortsat hjernekvababbelse – suk !!!

Kl. 17.05 ringede min telefon igår.
Det var fru Madsen der lige ville høre hvor langt jeg var ????????????
“Øhhhh, hvad mener du?”
“Ja du kommer da herned, ikk!!!!!!!!!” (med massivt tryk på KOMMER) lød det lettere oprevet fra samme fru Madsen….
Det begyndte at dæmre for mig at jeg sådan set var inviteret til koncert og forud for dette en dejlig middag i det Madsen’ske hjem I SLAGELSE kl 18hundrede.
FUCK FUCK FUCK….jeg er på vej. NU. Med det samme. “
Her var gode dyr rådne, eller gode råd dyre. What ever!!!!
Redningen var lige for. På messenger. Der sad Inge nemlig og fulgte min voksende panik.
“Du kommer bare og tager bilen. Vi skal alligevel ikke bruge den før imorgen engang.”
Lynvask. Skum i håret som måtte finde ud at tørre af sig selv på turen. Make-up i bunden af tasken. HUSK TANDBØRSTEN!!!!!
Og væk var så både mobilos og pung. Nej det var de jo ikke, men jeg kunne hverken se eller tænke af bar panik.
Faktisk lykkedes det at nå til Slagelse, med både mobilos og pung, hvor der blev grinet godt af mig og jeg er ret sikker på at Inge og Hasse også har fået sig et godt grin eller 2 i løbet af aftenen.
Vel indefor døren i det Madsen’ske hjem og efter overstået velkomst fra både 2- og 4benede mødte mit blik  “Lystige Lydia”
21032010133 21032010129
Dejligt navn til en skøn dame. Lydia er lavet af kunstneren Thomas Hoffmann som i den grad arbejder med farver og glæde. Jeg fik ikke spurgt hvor meget Lydia havde kostet familien Madsen, så det kan jeg ikke oplyse noget om.
Efter god mad mad og et glas (eller tre) velfortjent rødvin drog fruen og jeg til koncert med Thomas ButtenSchøn.
Vi to madammer var helt klart blandt de absolut ældste i det lokale, men vi hyggede os og koncerten var en fin oplevelse. Thomas skriver søde finurlige tekster om hjerte og smerte osv….
Aftenen sluttede her hvor vi var unge med de unge nogle timer indtil de gamle måtte ringe efter den yngste Madsen og blive kørt hjem. At vi så liiige skulle sidde og hyggesludre lidt mere med lidt mere vino fino gjorde unægteligt natten temmeligt kort.
Det var derfor superskønt til morgen bare at kunne starte den lille grønne og køre hjem, så kæmpe tak endnu engang for panikredning til Inge & Hasse…..

9 meninger om “Fortsat hjernekvababbelse – suk !!!

  1. Det var dejligt at læse, at det hele endte godt – men sikke en panik, du må have oplevet, haha 🙂 Lydia er fantastisk, og man kan kun blive glad af at kigge på hende ;)Ha' en dejlig mandag!

  2. @Annette…Om min produktivitet må jeg jo sige at det er fordi jeg har tiden til det for tiden.Påskeliljer kan jeg ikke få for mange af. Jeg har friske stående i en vase lige bag mig og køber friske så længe jeg kan få dem :-))Og aftenen var rigtig dejlig….da jeg altså nåede frem og faldt ned.

  3. Pyha Annette, du har da været produktiv i de dage jeg ikke har været ved computeren, der er meget der skal kommenteres ☺Dit surbrød ser gevaldig dejligt ud, både 1. og 2. udgaven. Jeg kunne fint bruge et par skiver (nu er jeg grådig ☺), men jeg regner med, at det nok allerede er ved at være væk.Skønt at altanen er klargjort til sæsonen, det ser hyggeligt ud hos dig. Jeg har plantet lidt blomster i en krukke i dag, bare for at få lidt farver derud, så nu vil jeg gerne frabede mig kolde nætter indtil engang i November/December.ØV, ØV, ØV til at dagpengene ryger lige retur i statskassen, det er næsten ikke til at bære.Jeg synes du har en pragtfuld header, det kan ikke blive bedre på denne tid af året.Pyha, sikken en aften, jeg håber at I havde en skøn aften selv om den startede lidt kaotisk.

  4. Super flot med din nye bredde… på bloggen altså :-)) Og ja vi fik os et par gode grin over din ellers så eminente hukommelse, var kun nervøse for at du i panik, ville overse en af fartfælderne undervejs.Hende Lystige Lydia eller en søster, måtte meget gerne stå hos mig også. Ha' en god aften – KNUS

  5. @Tina…Ja de er altså imponerende de 2 mennesker derude på Bymarken.Jeg syns også at Lystige Lydia er så festlig at jeg da lige måtte spørge om hun må vises på bloggen…Og det sagde de heldigvis ja til :-)) Knus@anne.dorthe…Det er da dejligt at de ka bruges :-)) Hjerteligt velbekomme….:-))

  6. Hej AnnetteJeg vil bare sige tusind tak for min påskegave, den blev straks taget i brug….mine piger var ellevilde med de lyserøde påskeæg og de er også rigtig fine.Håber også at du har modtaget en påskehilsen fra en derude….fortsat god søndagVh Anne Dorte

  7. Det var lidt af en redning!!!!! Ved lige hvor panikken man kan blive. Godt du ikke gik glip af det skønne arrangement! Sådan en dame gad jeg nok have i entreen! KNUS♥

Der er lukket for kommentarer.