Ikke bagerens dårlige øje……

….men mit.

IMG_0397

Jeg tror, måske, det er en øjenvippesæk (er der overhovedet noget der hedder sådan?) der er blevet lidt betændt. Ihvertfald her jeg kun syn på 1½ øje og det  er jo småirriterende, men tyvär ingen undskyldning for at springe rengøringen over.

Og det går vel for filan også i sig selv igen  ..  på et tidspunkt…..

11 meninger om “Ikke bagerens dårlige øje……

  1. Jeg kan så godt lide lyden af ordet "Meibomsk" ..men at have en tilstoppet meibomsk kirtel er ikke rart..kamillete er glimrende behandling 🙂 du skal dog massere for at få den lille prop af støv og skidt der stopper kirteludgangen væk..Håber dog at det er væk nu?

  2. @Anne..Jeg havde ingen anelse om at der var noget der hedder sådan, men jeg har næsten gjort som du rådgiver…dog blev det med tempereret kamillethe og jeg syns det hjælper :-))

  3. mon det kunne hedde en meibomsk kirtel??Behandling…hæld lidt kogt vand på en vatrondel og maser forsigtigt..det burde virke :-)(og lad nu det kogende vand køle af..ik´:-) )

  4. *bukker dybt*Mange tak! Hvis jeg så bare kunne bruge det til noget konstruktivt :-DIndtil videre er det mest brugt på at skræmme min egen omgangskreds… som troligt holder ved, selvom jeg finder på mærkelige ting…

  5. @Piske…Hvis blændende god ide…Tror du også det virker hvis jeg et sortsværtet billede til e-boks ?? Det er nemlig der jeg modtager mine rudekuverter :-))

  6. Det vigtige er at vende det til noget positivt – kan du ikke smøre noget sod eller lignende på og så skræmme postbuddet, når han kommer med rudekuverter? ;-)(ja, jeg ved det – jeg er en rigtig bøllespire!)

  7. Øv da osse… ser ikke særlig rart ud.. men en undskyldning for rengøring… Nej søde fru E, det er det vist ikke… ;-))

Der er lukket for kommentarer.