Fingerkoldt……..

…..er det, især højre hånds fingre, at køre på dinosaur’en, endnu.

Max ½ time inden fingerspidserne fryser af. Men foråret er jo som bekendt lige rundt hjørnet, og det er skønt at kunne komme lidt længere omkring uden at skulle studere køreplaner eller være afhængig af at andre vil køre for mig.

Og køreklar er jeg. Tålmodigheden holdt ikke til imorgen så jeg kørte, bundulovligt uden lys på, ud og købte et nyt batteri.

Den elektroniske starter virker ikke lige. Formentlig er den irret, så den har fået et ordentligt skud WD40. Håber det hjælper, for ellers er den nok nødt til lige at komme forbi nogen der har mere teknisk forstand end jeg.

5 meninger om “Fingerkoldt……..

  1. @Inge…Jeg håber WD40 også i denne sag er løsningen. Det er noget nemmere at trykke på en knap en at bruge kickstarteren :-)@Madame… Allerede nu er det skønt, omend turene altså ikke kan blive så lange.

  2. Jeg håber, du får styr på det flotte køretøj – for det bliver da en drøm at køre på det, når vejret bliver lidt lunere 🙂

  3. @Marianne…Åhh ja, en lyserød vespa….Det kunne være fint. Så mange penge havde jeg bare ikke da den her blev handlet. Alt taget i betragtning er jeg nu også meget meget glad for denne her. Tænk engang, den har stået stille i 1½ år og kunne bare startes 🙂

Der er lukket for kommentarer.