Utroligt, intet mindre end UTROLIGT

Set i lyset af den nærmeste fremtids planer, er det på høje tid at finde ud af om T-Rex overhovedet kan startes igen efter stilstand på mere end 1½ år.
T-Rex???  Ikke just en dinosaur men…TADAAAA
IMG_0428
Lige umiddelbart var der ikke meget liv i dyret, men jeg havde sådan set også forventninger om et nyt batteri.
Det vågne øje vil spotte at der BURDE ligge en gummimåtte der hvor jeg skal have mine fødder. Den er så forsvundet på eet eller tidspunkt mellem december og nu. Og den detalje har jeg styr på, for i december blev jeg bedt om at flytte den og da var måtten på plads.
Det vakte en del postyr i min gård at det faktisk er mig der ejer det der irritationsmoment, som den åbenbart er for mange af de gamle. Jeg kan så ikke lige forstå hvordan den kan irritere mere end bilerne !!?!!
En beboer af hankøn kom til, og med hans rådgivning fik jeg sparket liv i den med kickstarteren. Ret heldigt at karburatoren ikke har taget al for meget vand ind i løbet af vinteren.
Vi kom til at snakke om den manglende gummimåtte og hvor utroligt det end må forekomme….tænk engang !!!!!!…..så har han da lige præcis sådan en måtte liggende ekstra som jeg da gerne må købe for den ydmyge sum af 150 kroner. 150 kroner får han så ikke for den, da en ny koster omtrent det samme.
Nu er dyret vasket og pudset og imorgen får det et nyt batteri og så er jeg køreklar med både lys og ur og hvad vil du ha’ !!!!!!!!!!!!!!

6 meninger om “Utroligt, intet mindre end UTROLIGT

  1. Den ser dejlig ud, Annette, det var heldigt, at der ikke skulle så meget til for at få den køreklar igen. Men det er godt nok besynderligt, at fyren lige havde sådan en måtte liggende 🙂

  2. Det må jeg sige (skrive) sikken da et køretøj, du er parat til at erobre verden på.Da jeg læste hvad du havde skrevet kunne jeg ikke lade være med at tænke på, om det måske var din egen måtte, du var ved at købe ☺En god dag til dig.

Der er lukket for kommentarer.