God underholdning

Ingen stor overraskelse at “honey” vandt. Og velfortjent, syns jeg.

God underholdning DR der havde sat sammen. Og jeg er efterhånden blevet et sentimentalt gammelt fjols, der sidder og bliver rørt over de søde unge mennesker der underholder. Må hellere holde op med at se x-faktor inden jeg bliver ALT for gammel.
Underholdende var det også at få serveret lækre lækkerier til det nybagte brød.
27032010135

Death and taxes !!!!!!!

Een af mine venner er blevet indhentet.
Indhentet af et uheld som skete for 2½ år siden. Det er sejt for ham, og lige nu prøver han af al magt at overbevise sig selv, mig og formentlig alle andre der har lyst til at lægge øre til, om det uretfærdige i at indkaldelsen til retten kommer NU efter SÅ lang tid.
Også jeg synes det er skrækkeligt at man kan gå og vente i 2½ år på sådan en indkaldelse, men faktum er at han faktisk overtrådte færdselsloven og faktisk i situationen erkendte denne overtrædelse.
Det talte vi meget meget længe om meget meget sent i aftes, og mit eneste råd var at få spændt ben for en jurist der kan hjælpe ham.
Jeg har lovet godt brød til den store finale i aften og håber at brødet også denne gang bliver rigtigt godt. Godt brød med lidt ost og sådan, god underholdning og selskab kan måske flytte hans tanker en smule fra noget han under alle omstændigheder ikke kan gøre en dyt ved på en lørdag. Ihvertfald har JEG meget lidt lyst til at bruge en lørdag aften på at høre om verdens og livets uretfærdighed.
Nogle ting er altså bare uafvendelige……..død, skatter og bøder f.eks..