God underholdning

Ingen stor overraskelse at “honey” vandt. Og velfortjent, syns jeg.

God underholdning DR der havde sat sammen. Og jeg er efterhånden blevet et sentimentalt gammelt fjols, der sidder og bliver rørt over de søde unge mennesker der underholder. Må hellere holde op med at se x-faktor inden jeg bliver ALT for gammel.
Underholdende var det også at få serveret lækre lækkerier til det nybagte brød.
27032010135

7 meninger om “God underholdning

  1. @Annette…det er godt engang imellem at hente minderne frem, og nogle også at få dem skrevet ned.Også fortsat god søndag til dig :-)@Piske…jeg stod kun for brødet..og det er der billede af på siden: "min nye passion; bagning"….men lækkert det var det hele :-))

  2. Jeg er som sædvanlig lidt bagud med bloglæsning ☺. Men hvor har du sat minder i gang….kakaosuppe med tvebakker, det var simpelthen toppen af toppen indenfor det kulinariske, når det kom på menuen. Mon det vil have samme effekt, hvis jeg lavede det i dag? Jeg tror det næppe, men minderne de er jo rare at have. Det var en dejlig beskrivelse af din farmors hus, tak for den.En fortsat rigtig god søndag til dig.

  3. @Inge…ja det var lækkert og alt for meget, og det betaler jeg så prisen for idag :-))@Madame…Niveauet har været utroligt højt i år i x-faktor. @tankehal…Den rigtige vinder for han har en chance for at blive "til noget"…tror jeg. Og de andre skal nok nå det hvis interessen bliver :-))

  4. Det ser vel nok lækkert ud, Annette! Jeg har ikke fulgt X Factor i denne sæson, men det har vist været endnu bedre i år, har jeg hørt.Ha' en dejlig søndag 🙂

Der er lukket for kommentarer.