Søndag minus een time

IMG_0448
For god mad og i særdeleshed for meget god mad, som i masser af oliven, fed ost, diverse tapenader, røgede pølser, brød og rødvin og jeg betaler prisen.
Har derfor, efter indhentning af manglende nattesøvn (jeg sover ikke vildt godt på toilettet), siddet her på min plads godt pakket ind i hyggetæppet og  rodet med siderne på min blog. Det er et meget godt sted at smide mindre relevante ting hen. I mit tilfælde hele musikbiblioteket og mine bagekvababbelser.

6 meninger om “Søndag minus een time

  1. Håber at du er ved at være på toppen igen. Pokkers også at man altid bliver straffet, når man har lyst til lidt (meget) lækkert, ØV.

  2. @Michael…brødet er min nye passion. Det lykkedes for en uges tid siden at bage det (næsten)perfekte brød og det må jo gerne lykkes igen :-)Det igår var kun til en 8'er…men jo, glad blev jeg af hele serveringen.@Inge…unægteligt een af fordelene ved bare at være sig selv….jeg æææælsker de her pyjamasdage :-))

Der er lukket for kommentarer.