Gråt i gråt i gråt i ……….

Øv øv øv.
Er syg. Kvalme. Kuldesitrende. Svedende. Alt smager helt forkert og jeg bevæger mig uhyre stille rundt for ikke at komme til at kaste op.
Ubehaget igår var altså ikke bare et resultat af overspisning lørdag aften.
I denne situation er det både rigtigt dejligt at være helt alene  —  ingen forventninger fra nogen sider. På den anden side er det også rigtigt besværligt, for jeg skal selv afsted hvis der er noget jeg ikke kan leve foruden. Cola, kunne f.eks. være rigtigt godt at have.
På et tidspunkt kører jeg også tør for cigaretter og DET er slet ikke godt.
Dagen vil jeg bruge på at prøve at komme igennem “Og hun takkede guderne”, som jeg synes er umådeligt svær at blive fanget af (sorry Sister, lige den her har altså svært ved at fange mig).
Surdejen arbejder langsomt, så der skal ikke bages.
Strikkes skal der absolut heller ikke, for en seneknude på den ene hånd har efterhånden størrelse som en større valnød.
Dagens lyspunkt er at orkideerne ser ud til at have overlevet. EEn af dem er i alle fald igang med at sætte et nyt blad.
IMG_0451

5 meninger om “Gråt i gråt i gråt i ……….

  1. @Inge…tak for pustet :-))@Madame…Lad os nu se om der også vil komme blomster på ;-)@Sister…altså, een last skal en gammel pige da ha' !!!! Bogen får lige endnu en chance inden jeg kaster mig over noget andet :-))

  2. Uhhhhh – synes den bog var så spændende. Læg den væk og ta en af de andre, og vend retur til den senere.God bedring og det med cigaretterne skal vi vist ikke komme ind på – men det er ikke godt for nogen ;o)

  3. Øv, Annette, rigtig god bedring! Cola skulle være godt ved dårlig mave, men så skal du jo på gaden. Flot at du kan holde liv i orkideer – det er aldrig lykkedes mig 🙂

Der er lukket for kommentarer.