Yousee

Kl. 11.49 igår lukkede yousee ned i Roskilde. Det er nu 8. eller 9. gang dette sker mens jeg har har været kunde hos Yousee, hvilket er knapt 2 år.
Første opringning til kundeservice efter et par timer forløb således:
Jeg: Hejsa, i er sørme kommet til at slukke for eet eller andet her hvor jeg bor, ved i hvad der sker og hvor længe det kommer til at vare ?
Kundeservice: Øhhhhh, nej men det kan jeg da lige undersøge….hvor bor du??
………..
K.S: Vi har fået en fejlmelding ind, men jeg ved ikke hvad det handler om eller hvor længe det kommer til at vare. Du kan følge med på vores hjemmeside!!!
Jeg: Øhhh nej DET kan jeg jo netop ikke. Jeg kan ikke høre radio, se tv eller gå på nettet.
K.S: Du er også meget velkommen til at ringe igen senere og spørge. Det er sikkert bare en lille ting der ikke varer så længe.

Syvenhalv time senere ringer jeg igen for lissom at høre til udviklingen. En telefonsvarerstemme oplyser at man i postnumrene 2100, 2200 og 4000 ikke har signal!!!! Ved ikke med dem inde i 2100 & 2200, men JEG her 4000 er sådan set godt klar over at ALT er lukket og slukket, så jeg venter tålmodigt på at komme igennem til en person i kunderservice hvor jeg efter udstået ventetid får en pissesur og ubehøvlet ung mand i røret som starter med at spørge om jeg da ikke har hørt den indledende besked????
Efter at have været igennem smøren med at jeg da bare kan tjekke internettet og han da overhovedet ikke kan eller vil (??) oplyse mig om hverken fejl eller forventet varighed, beder jeg om hans navn og vejledning til hvordan jeg kan klage min nød. Nu syns jeg nemlig Yousee er nødt at forholde sig til nogle af deres kunderservicemedarbejdere OG det faktum at Roskilde åbebart skal rammes så ofte af nedbrud og fejl. Her var det så at den unge mand hvæsede til mig at klager KUN kunne sendes via hjemmesiden.
Herefter ringede jeg til en nekendt som jeg ved har en anden internetudbyder og bad ham lige tjekke yousee’s hjemmeside og derefter fortælle mig hvad der var galt.
Eet eller andet sted var et hovedfiberkabel blevet gravet over og man forventede at fejlen var gravet fri, flettet sammen igen og tildækket mellem kl 3 0g 4 om natten.
Tusind tak !!!  Hvor svært var det lige at fortælle i telefonen???
Nu er en standardklageskrivelse så sendt afsted til Yousee via deres hjemmeside, nu kan jeg jo komme på nettet igen, og så forventer jeg (sikkert naivt) een eller anden form for kompensation.

7 meninger om “Yousee

  1. Ærgerligt, at det skal være så besværligt at skifte udbyder. Vi har selv bredbånd via Telmore, og der har ikke været nogen problemer – heller ikke da vi flyttede.

  2. Alle…..Altså hvis jeg kunne (læs: havde råd) ville jeg skifte udbyder, men min lejerforening har en aftale med yousee, så alt andet vil blive sindsygt dyrt i installation….Så jeg har bidt harmen sådan nogenlunde i mig og formuleret en perfid men velformuleret klage og forventer naturligvis mindst 1 kvartals regning godtgjort !!!!!!Haha, nå den tror i heller ikke på…..

  3. Kedeligt med service medarbejder, som ikke gider, at servicerer. Tænk at gå hjem fra arbejde og vide, at man har mødt kundehenvendelser med surhed.Tænk hvis man kunne sige, at dagen var travl, men god fordi man havde talt med en masse mennesker, Alle glade og tilfredse med den besked man kunne give.

  4. Øv, det er så træls at få en sur medarbejder i telefonen! For en uge siden blev vores netkabel gravet over af en gravko, og jeg fik at vide, at ville tage 10 dage at reparere 😉 Godt det ikke gik så galt, hverken for dig eller mig – men jeg kender frustration og forstår SÅ godt, at du klager!

  5. Jeg har også kunde hos Yousee og har været på internettet igennem dem i de sidste tre år nu. På intet tidspunkt i de tre år har jeg oplevet at have fejl med min forbindelse eller anden bøvl. Så jeg er en glad og tilfreds kunde hos dem. Også derfor at jeg med det samme takkede nej tak til et tilbud jeg i dag fik hos en af deres konkurrenter.

  6. Vi bor bor også i Roskilde og til al held har vi vores internet hos TDC, så vi kunne godt komme på nettet.Man kan jo ikke lige frem klare over You See kundeservice, for de har ikke nogen som helst form for kundeservice, og jeg er bange for, de slat ikke ved, hvad det ord betyder.

Der er lukket for kommentarer.