Kommunalt slendrian

Ældstesønnen fik jo lov til arbejde i børnehave efter en ledighedsperiode.
Det er han helt enormt glad for, og så meget desto større er frustrationen når hans jobcenter bare ikke lige kan tage sig sammen til at udfærdige en jobplan, underskrive den OG få den ekspederet afsted!!!!
Idag vil han selv gå på jobcenteret og slå i bordet, eller som han  udtrykker sig: “klemme dem godt om nosserne”, og blive ved indtil han har en underskreven jobplan.
Jeg bli’r sgu lidt forarget.
Ikke over ældstesønnens sprogbrug i denne forbindelse, men over graden af kommunalt slendrian. Han VIL jo gerne arbejde, og har HAR jo faktisk fundet et sted der gerne vil have ham længe nok til at han har noget at skrive på CV’et.
Der mangler “bare lige” den der jobplan MED en underskrift på…….
Jeg håber han har held med lidt klemmeri.

6 meninger om “Kommunalt slendrian

  1. @Annette…Desværre har far ikke SÅ mange billeder af de gamle, men lidt har også ret. Muligvis kan jeg finde fotografen's gamle glasplader eet eller andet sted. Mange lokalhistoriske steder har gemt sådanne ting.

  2. Godt at se, at jobplanen er i hus. Selv om jeg ikke har en gevaldig masse forstand på hvordan sådan noget med jobplaner virker, så ser jeg mange frustationer og irritationer rundt omkring over jobcentre. Dejligt, at vi fik mere historie (med skønt billedmateriale) om farmor.En god aften til dig.

  3. Anne, Inge & Tina…..Jo det hjalp ! Han gik derfra med en underskreven jobplan. Jeg kom til at tænke på om ikke mange alligevel giver op i det system…Trist…

  4. Jeg er sgu heller ikke imponeret… håber han får klemt lidt fornuft ind i den jobkonsulentKnus herfra solskins hovedstaden

Der er lukket for kommentarer.